torstai 31. tammikuuta 2013

Kampin miitti 27.1

Heipä hei :3
Olin siis sunnuntaina Kampissa miitissä, kuten otsikosta voi päätellä. Oli mun eka miitti, ja kivaa oli! Jännitin tota oikeesti tosi kauan ja mietin mitä nuket pukee jo jotain kuukaus sitte :D Miitti oli täynnä ihania nukkeja, ja mulle tuli kauhee alemmuuskompleksi ku kuvailin niitä :( Anteeks vielä ku en tienny nimiä, jos joku omistaista lukee tätä nii voi kommentoida nimen :) Saatan sit kirjottaa jtn sekoo ku oon kuumeessa :D
 
 
Ainiin, ennen muuta tähän vielä Given mainoskuva :3 En saanu linkkiä kuvaan, mutta menkää Tänne osallistumaan :)
 
Noniin, sitten asiaan.
 

Noniiin, ekaks pieni ryhmäkuva: Luka, Minzy, Nicki ja Irina. Valitettavasti Cherry ei päässy miittiin :(


 
 Sitte omat tytöt, ei ollu maaiman edustavimmassa kunnossa :D Irinalla äitityövoimalla tehty onepiece.




Mian Minzy :3


 
Jonnan Luka ~
 

 
Sori, en tiiä nimee, mut ihana prupate :3
 

 
 Tää oli kai Lia (?)






Kisah :3



 Jumalani Stica <3... jolla ei aluks ollu paitaa öwö








 
 
 

Erin <3


 Ja sitte "vähän" Sundaispämmiä :)










Konoha :3






Tadase ;)






Mary ^_^



Joku päätön kaunotar :D



 



Kaunis (tärähtäny) ryhmäkuva: Luka, Minzy & Sundai <3


 
Luka taas :3 Se vaa on niiin nätti nwn




Ylivalottunu joo, mut kattokaa sen hiuksii!! Miksei Irinal voi olla tollaset!? :(



<3
 


 Toi LOL Miku *_* Sil on niiin ihana faceup...




Raiko nwn



 Ja viimeset kuvat :)


 
Ostin miitistä mekon ja hatun, hattu cybershopista.


 
Kuva vammaa mutjoo hattuu tarkemmin
 
 


Ja sit viel rusetti Bijou Brigitestä (tiiän kirjotin ton väärin)

 Siinä se tältä kertaa, ainii vaihoin kummallekki ripset :) Moikka!

3 kommenttia:

  1. Miitti oli ihan superkiva! :D Ja noi kuvat on hienoi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah nii oli :D Ja kuvat nyt on mitä on, ei enää oikee voi mitää u__u

      Poista
  2. yhyy en oo koskaan ollu missään miitissä tylsää ja oon mun kavereista ainoo jolla on pullipeja sekä yks dal

    http://pullip-maailmalla.blogspot.fi/
    mun blogi

    VastaaPoista