maanantai 11. maaliskuuta 2013

The House of Cards ~

 Heipä hei taas :3 Tällä kertaa mulla on pitkästä aikaa luvassa pelkkä shootti. Nyt on näkyny jonku verran shootteja joissa on kortteja tai jotain muita pelinappuloita, ja mulle tuli mielee tää ajatus just ennen ku niit shoottei alko muiden blogeis näkyy :D Jos haluutte syyttää mua kopioimisesta niin siitä vaan, ei sellaset kommentit mua hetkauta ;) kommenttejahan neki on ja niitä tarvin eiku
Mutjoo, siihen shoottiin :D
 
 
En löytäny muuta ku AMV- version... :/
 
 














 
 
Hohoo, en tajunnukkaa et noit oli niin vähän D:
Ei mulla sitte muuta, cya!


4 kommenttia:

  1. ihana<3<3 musa sopii kyl hyvin (;

    VastaaPoista
  2. Oih > u < Ihana shootti, aivan uskomattoman ihana, eikä mua yhtään haittaa, vaikka aika monen blogissa on ollu korttishootteja, niitä on just vaan ihana kattoa ja tää musiikkiki sopi tähän tosi hyvin kans c:: Ihania nukkeja sulla ja kiva blogi ^.^

    eltsunpullipblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Kiitti superpaljon molemmille, ette ikinä arvaa kuinka paljon kommentit merkkaa mulle :3 <3

    VastaaPoista