keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

In Love

Heiii !
Otsikko kertoo mun tunteista erästä nukkeneitiä kohtaan, hihi. Oon nimittäin totaalisen rakastunu Aquaan :3 Siks kävin sitä tänään kuvailemassa, niin hyvä ilmaki kun oli. Ihanaa ku noi lumet vihdoinki sulaa! Kuvatarinan kannalta ei ehkä ihan niin ihanaa, ku seuraavassa osassa ois aika tärkeetä olla lunta.. mutta ei siitä sen enempää. En oo muuten koskaan kuvaillu nukkeja ulkona silleen että siellä ei oo lunta, joten tää oli ihan positiivinen kokemus n__n Ja siitä vielä, että tiiän että toi pitsi"hame" on oikeesti mekko, mutta päätin olla fiksu tyttö ja sovelsin vähäsen :P
 















 
Tää on mun henkilökohtanen suosikki c:
 
Oli kyllä tosi kiva kuvata ja onnistukin mun mielestä ihan hyvin, mitä nyt jotkut oli ylivalottuneita :P
Oon vähän suunnitellu, että tekisin jossain vaiheessa kysymyspostauksen. En ihan vielä kuitenkaan :) Mietin tässä vaan, että pistäisittekö te ees kysymyksiä, joita sais siis kysyy nukeilta ja multa. Mutta, katotaan sitä sitte vähän myöhemmin ~ Heippa!
xoxo: apina ja banaanit

3 kommenttia:

  1. Uuu, onhan se mukava että hameella on monta käyttö tarkoitusta (; jaja ihania kuvia , täydellinen laatu jälleen ja ennen kaikkea jumalainen nukkeneiti !! ö_ö <3<3<3<3<3<3<3 Ja vielä siitä että kysymyspostaus olisi todella mukava ^^ Olisin kommentoinut aiemmin muttakun kännykkä sebaili ja poisti mun kirjottaman kommentin sillee ettei se julkistunut blogii ;D

    VastaaPoista
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiivan iiiiiiiiiiiiiihania kuvia<3<3 Aqua on niiin ihana<3<3

    VastaaPoista
  3. Aqua on aivan ihana♥ Tooosi ihania kuvia♥

    iidakki.blogspot.fi

    VastaaPoista