keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Do or die.. or just die.

Hyvää vappua!
 
Eli siis moi :D Jatkoo kuvatarinalle, höpötykset lopussa. Tää ei oo hyvä kt, muttaah minkäs teet u__u
 
picfic: Memories
 
 
 
 
Nicki: Missä.. missä minä olen?

eiainakaanylivalottunu
 
Nicki: Täällä on tosi oudon näköistä.
 

Nicki: Kaikki on... mustavalkoista?
 


Nicki: Hetkinen... kuka tuolla on?
 


Nicki: *kävelee eteenpäin* Ihan niin kuin se olisi...
 


Nicki: *pysähtyy* S-sehän olen minä! Miten voin olla siellä kun olen tässä öwö
 


Nicki: Minulla on vaaleat hiukset ja tuo mekko... olenko se minä... menneisyydessä?
 

 
Nicki: *kaatuu polvilleen* Juuri tuohon aikaan minä... tapoin Aquan. Hänkö tämän teki? Ehkei tämä olekaan totta. Jonkinlainen muisto.


Nicki: Hetkinen... kuka tuolta nyt tulee? Tätä minä en muista.
 



*kaataa Nickin maahan*
 


*ottaa avainkorun*
 

 
Nicki: Hänkö varasti avaimen? Sama tyyppi näköjään pisti minut nukkumaankin... Kasvoja ei kuitenkaan näy.


Nicki: Mitä minulle nyt tapahtuu? Näytän tosi oudolta... Erilaiset vaatteet?
 

 
Nicki: Onko tuolla... Aqua..?
 


*Nicki kävelee Aquan luo*
 


*osoittaa sormellaan*
Aqua: Hm?
 


*kaatuu*
 

 
Nicki: Silloin kun nukuin... olin jonkinlaisessa transsissa? *juoksee lähemmäs itseään* Älä tapa häntä!


*Nicki kaatuu maahan*
 


*Vaatteet vaihtuvat takaisin*
Nicki: Mitä tapahtui?
 


Nicki: Mutta... sitten minä heräsin. Koruni puuttui..
 


Nicki: Etsin sitä ja näin Aquan.
 


Nicki: Tajusin että olin tappanut hänet...
 


Nicki: .. ja nukahdin siihen itkien.
 

 
Nicki: Mutta... tätäkään en ole ennen nähnyt.
Aqua: *herää*


Aqua: *nousee*
 


*lähtee pois*
 


 
Nicki: Aqua ei siis ole haamu, hän ei ole kuollut? Yhtäkkiä muistan kaiken.

 
Nicki: Aqua on noita...

 
Nicki: Ja minäkin olin ennen.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Eheh. Kerronpas nyt jotain tosta.
- Ku kuvasin tota, tuuli ihan hirveesti.
- Lunta ei ollu vaikka ois tarvinu, joten juttu ei oo oikeen todenmukanen. Oon myös kadottanu sen avainhommelin, mutta päätin kuvata ton silti koska lumet ei tuu takas ja koru tuskin löytyy.
- Likasin farkkuni ja vielä pahempaa, ne valkoset nukenkengät ;__;
- Irinan kaulatappi katkes ja laiskana en jaksanu vielä sahata uutta, joten vanha Nicki oli nyt stockvartaloinen.
- Aqualla on yhessä kohtaa päällä toi loli koska unohin tuoda sen vaatteet pihalle D':
- LUPAAN että ens osassa heti alussa selitän tän koko sotkun mahollisimman suorasanasesti.
 
Hyvää vappua siis ja vielä että kaikki varmaan huomas uuden bannerin? Kommentteja otan siitä vastaan :3 Lisäsin myös tonne alas uuden valinnan, Luin, joten jos ei kommentoi (ja muutenkin), vois painaa sitä niin tiiän että tää on oikeesti nähty ^^
Moikka!


4 kommenttia:

  1. tää oli kumminki tosi taitavasti tehty vaikka lumet suli ja kaikkee :)

    VastaaPoista
  2. oooo luulin alus et sä oot ton oikeestikki kuvannu ennemmin mut vaaan lisänny ton tyypin toho ... mut sit rupesin miettii et ei toi voi olla niin :__D
    Tykkäsinn<3

    kuvaamun.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Toi uus banneri on ihana! <3 Ja kt oli ihan sika hyvä ja Nicki näyttää tooosi söpöltä ja täydelliseltä :3 <33

    pullipanotherdimension.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Tosi ihana kt!! (;; <3Ja voitkos kirjoittaa blogi kauppaani uudestaan gosunimesi kun se ei toimi tai se on väärin kirjotettu(että saadaan sovittua lähetys asiat paremmin ;3) ;o My-lovely-dolls.blogspot.fi

    VastaaPoista