tiistai 9. heinäkuuta 2013

☆ 100 Lukijaa! ☆

otsikko sama ku 10 lukijan kohdalla, yks nolla lisää vaan 8)
Elikkäs ihme on tosiaan tapahtunut, mun blogi on saanu 100 lukijaa, tai no tarkemmin 104 B) Juhlista en saanu aikaan, ja musta tuntuu että 50 lukijan juhliksesta on tosi vähän aikaa, vaikkei välttämättä ookkaan .___. Joten, en taida tehä juhlista tällä kertaa. Älkää tappako mua, mulla on vaan ideat niihin lopussa ja sitten ens juhlikseen toivottavasti iso give away :)
Jotkut varmaan huomaski että Aqualla oli uus chippi? Se ei tuu näkymään kahessa seuraavassa kuvatarinassa tietystä syystä, mutta sen jälkeen & shooteissa kyllä.
Muttaaa, sain kuvatarinan aikaseks. Pokkari, huono valotus ja mun kuvastaidot EI ole hyvä yhdistelmä, joten varautukaa kattomaan erittäin keltaisia, sumeita ja rakeisia kuvia. :(
ainiin vielä. Kuvatarinoissa oli esiintyny se yks avain aiemmin. Unohtakaa se. Avain on kadonnu ja sen merkitys tarinassa oli aika surkee, joten päätin jättää suosiolla pois. Poistan jossain vaiheessa kuvatarinoista ne kohat missä avain esiintyy.



picfic:
revealed truth



Nicki: *nyplää hiuksiaan* En tiedä miten minun pitäisi reagoida.


Nicki: Tavallaan olen tosi vihainen Irinalle, mutten sano mitään ennen kuin ymmärrän tämän.


Nicki: Aqua sanoi, että Irina tuli tänne tappaakseen minut. Hän myös sanoi, että minä olisin noita.



Nicki: Tämä käy ihan älyttömäksi. Miten minä olisin noita? Luuliko Irina, että olisin?


Nicki: Ja... Irina oli tullut tappamaan minut. Se ei kuulosta hirveän hyvältä alulta ystävyyssuhteelle.


Irina: Mitäs tuumit?



Nicki: *hätkähtää*


Nicki: Een mitään. Kuinka niin?


Irina: Kunhan kysyin. *naurahtaa*



Nicki: Hei muuten - silloin kun muutit tänne. Miksi muutit?



Irina: *kohauttaa olkiaan* Empä tiedä. Mukavan oloinen naapurusto ja halpa vuokra.



Nicki: Valehtelija... Siinä on kyllä hyvät syyt. *hymyilee*



Irina: Vaikutat jotenkin oudolta. Onko kaikki kunnossa?


Nicki: *nousee* Ei.


Nicki: Minä tiedän, miksi tulit tänne.


*vähän kauemana*
Aqua: *kohottaa päätään kiinnostuneena*


Nicki: Kuulin kun sinä ja Aqua puhuitte minusta.


Irina: *osoittaa Aquaa vihaisena* Sinä tiesit että hän oli kuuloetäisyydellä!
Aqua: Pysy pöksyissäsi, parantaja.



Nicki: Aqua sanoi, että tulit tänne tappamaan minut, ja että olisin ollut noita. Minä en ymmärrä.


Irina: Muistatko kun kerroin, että parantajat auttavat ihmisiä? No, me teemme vähän muutakin.
Nicki: Jatka vain.



Irina: Me... tapamme noitia. Käskystä. Ja minun käskettiin tappaa sinut.
*ns. muistelua*
Irina: Taas pitäisi aloittaa se kaikki alusta. Se on väärin, mutta ainoa oikea vaihtoehto.
Irina: Minä... olin tullut tappamaan sinut.



Irina: Sinä et ollutkaan noita. Jäin silti.
Sinä näit muuten niitä unia noita-ajoiltasi, koska parantaja oli lähettyvillä.



Nicki: pysy aiheessa *kyyneleet silmissä* Sinä siis - tulit vain tappamaan minut?


Irina: *nyökkää* Ja kun tajusin, ettei täällä ollut enää mitään hoidettavaa, lähdin.
Nicki: Miksi sitten tulit takaisin?


Irina: *katsahtaa Aquaan* Koska tänne oli tulossa toinen noita. Kun taistelin Aquan kanssa, päämääränäni oli tappaa hänet.


Nicki: *itkee* Jos olisit saanut Aquan tapettua, olisitko vain lähtenyt taas?
Irina: ... olisin.


Nicki: Koko tämän ajan olen luullut, että noidat ovat pelkkää pahaa ja parantajat hyvää.


Nicki: Sinä olet pahempi kuin mikään noita.
Irina: Nicki, et ymmärrä...


Nicki: Sinä et ymmärrä. Et varmaan edes tajua, kuinka paljon vahinkoa olet aiheuttanut ja luulet olevasi pelkkää hyvää. Kaikki ei ole mustavalkoista, Irina.



Nicki: Aqua?
Aqua: Hm?
Nicki: Meillä taitaa olla eräs sopimus tehtävänä.


Aqua: *nyökkää*


*Aqua & Nicki kävelevät poispäin*


Irina: Ei...


Aqua: GAME OVER, Irina.

Siinä, anteeksi vielä kerran laadusta u___u Jos joku ei tajunnu, nii Aqua siis aikoo muuttaa Nickin noidaks. eipä taida olla muuta sanottavaa, moikka!


14 kommenttia:

  1. Mähän sanoin mun ihan ekassa kommentissa et tästä tulee tunnettu blogi :DD et uskonu ja tässä sitä ollaa ;D
    Mut ihana KT<3<3 rakastuin :3 ihana käänne :) <33

    Ja onnee 100+ lukijasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos pajon :3 En kyllä ajattele mun blogia mitenkää tunnetuna :P

      Poista
  2. Tää on ihana! Tosi upee! c; Onnee yli sadasta lukijasta! ouo

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. MÄ TIESIN ET ENNEN KU KESÄLOMA LOPPUU SULLA ON YLI SATA LUKIJAA!! >:DD Nomut onneaaaaa!! <33 Ihana kt eikä yhtää huono! :)

    pullipanotherdimension.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIIN TIESIT!! Höhh olin väärässä :( Ja kiitos :D

      Poista
  4. Tää on ihana blogi ja sulla on tosi ihanat nuket! Odotan innollabseuraavaa osaa! :)

    Ja onnea sadastablukijasta!

    mydollsland.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, tommoset kommentit piristää aina ♥

      Poista
  5. Jännä kuvatarina taas kerran :3 Onnee lukijoista!

    VastaaPoista
  6. Haaste sinulle!
    http://mhcustomstories.blogspot.fi/2013/07/haaste.html

    VastaaPoista
  7. Jännä :o Ja tosi hyvä harmi laatu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos ♥ Laatu on kamala, toivon että ens postauksessa se on parempi :P

      Poista